7 Mayıs 2008 Çarşamba

Dell Tarzı Direkt Satış Direkt Başarı

Rebecca Saunders; Çeviren: Çiğdem Aksoy Fromm
Scala Yayıncılık;
İstanbul, 2002, 1. baskı, 17 x 25 cm., 220 sayfa, Türkçe


Michael Dell tarzı girişimciler nasıl çok az para ama büyük bir fikirle yola çıkıp sonunda bütün pazarı egemenlikleri altına alabiliyor ve muazzam kişisel servetler elde edebiliyorlar? Yeni bir yüksek teknoloji şirketi borsaya girdiğinde yatırımcılar niçin her defasında çılgına dönüyor?

Rebecca Saunders, bu kitapta dünyanın en yenilikçi teknoloji süperstarlarından Michael Dell'in olağanüstü başarı öyküsüne temel olan Direkt Modeli ayrıntılarıyla inceleyerek her sektördeki her işletmenin faydalanabileceği evrensel dersler çıkarıyor. Yönetici, girişimci ve yatırımcıların kendi iş alanlarına uygulayabilecekleri temel fikirleri örnekleriyle ayrıntılandırıyor.

Ve Direkt Model'in 10 vazgeçilmez ilkesinin altını çiziyor:

1 Seri kişiselleştirme yapın!

2 Stoktan kurtulun!

3 Tedarikçilerinizi sevin...

4 Ama çalışanlarınızı daha fazla sevin...

5 Direkt olun!

6 Siz kendi müşterilerinizsiniz

7 Gelişmekten asla vazgeçmeyin

8 Küresel düşünün, Küresel hareket edin

9 Yeteneklerinize sadık kalın

10 Hiperbüyümeyi idare edin

Hiç yorum yok: