14 Mayıs 2008 Çarşamba

Converse - göz teması



Yaklaşık bir asırlık performans ayakkabısı markası Converse’in tüm dünyada değişen anlayışıyla beraber Türkiye için yürütülen kampanya da ürünlere farklı bir bakış açısı ile yaklaşmış. ‘’ Just rubber and canvas ‘’ olarak tanımlanan ürünlerdeki bu sadeliği çıplaklık ile bütünleştirmişler. Hazırlanan ilanlarda spor dünyasının klasiği Converse’i yeniden konumlandırmışlar. Converse’ i hayatın çeşitli anlarına yerleştirerek ürünün ve markanın özelliklerini bu konsept çerçevesinde farklı bir dilde anlatmışlar. Yine bu özgürlüğü çıplaklıkla resmederek ‘ Sırt Masajı ‘ ile ürünün rahatlığını, ‘ Göz Teması ‘ ile çekiciliğini, ‘ Dikbaşlı ve Özgür ‘ ile kullanıcısına yüklediği kişiliği, ‘ Yıldızların Altında’ ile prestijini, ‘ Yer Çekimi ‘ ile markanın gücünü, ‘ Arkana Bakma ‘ ile yarattığı özgür irade ve tüm bu özelliklerin hedef kitleyi nasıl konumlandırdığı çok güzel bir dilde anlatılmış.
Renklerindeki canlılık açık açık ortaya konulmuş ve başarılı bir sunumla hedef kitle ilgi merkezine odaklandırılmış. Karşıt Nokta reklam ajansını ve tüm ekibi tebrik ederim.

Hiç yorum yok: