14 Mayıs 2008 Çarşamba

Pepsi Max : Aysun Kayacı

Pepsi Max Aysun Kayaci

Pepsi Max, Alice BBDO reklam ajansı tarafından yaratılan yeni reklamıyla adından söz ettimeyi hedefliyor. Filmin en büyük sürprizi ise; Aysun Kayacı ve öpüşme sahneleri.

Hayatını Maksimumda Yaşa” Sloganlı Pepsi Max, Şeker İçermiyor. Yani Pepsi markası kola pazarında bir devrim başlatıp, ilk maksimum kola tadını veren şekersiz kolayı üretiyor. Şekersiz bir dünyayı tercih eden, hayattan keyif alan, kendine özgü tarza sahip erkeklerin kolası olma iddiasını taşıdığı belirtilerek hedef kitleye dikkat çekiliyor. Siyah açma halkası, siyah ve mavi renkli ambalajı da buna görsel bir anlam yüklemeyi başarıyor. Böylece tüketicilerine maksimum duygular vaat eden “Pepsi Max Effect” kampanyası hayata geçiyor.

Pepsi Max Effect Kampanyası :

“Pepsi Max’ın şekersiz maksimum tadını alan, Aysun Kayacı’yı öpmüş kadar olur!” iddiasını taşıyan filmin hem görsel hem de stratejik olarak fazlasıyla dikkat çekmeyi amaçladığı ve bunu başardığı kesin. Kampanyanın oluşmasında büyük etkileri olan; Öpüşmek - Dudak - Ruj - Güzellik vb. gibi anahtar kelimelerin fazlasıyla hakkını verebilecek ünlü Aysun Kayacı, filmde gayet iyi iş çıkarıyor ve hedef kitleye ” o odada ben olmalıydım” dedirtmeyi başarıyor. Buzz!

Şimdilik herşey yolunda. Kampanya istediği etkiyi reklam filminde yaratmayı başardı. Bundan sonra neler olur?

Promosyon - Outdoor - Online - Medya - Gerilla vb. gibi başlıklarda kampanya tüm hızıyla ses getirmeye devam eder.

-Aysun Kayacı, dev panolarda pepsi max kutusunun üstünde otururken görülür.

-Tv’de Magazin haberlerinde Aysun Kayacı’nın öptüğü şahıs kim? soruları az sonralara bırakılır.

- Yaratıcı outdoor ve in-store uygulamalar yapılır. Süpermarketler vb.

- Bol öpücüklü basın reklamları gazete ve dergilerde boy gösterir.

- Online viral kampanyalar oluşturulur. ” Pepsi Max’in tadına bakmak için tıkla” vb.

- Mobil - Promo fikirler üretilir; “Pepsi Max kutusundaki şifreyi XXXX’e yolla! Aysun Kayacı ile akşam yemeği şansını yakala” vb.

ve daha bir sürü şey….

Ama sanırım en fazla duyacağımız sloganlar:

“Tadıma doyamayacaksın”
“Tadıma bakmanı sabırsızlıkla bekliyorum”
“Dudaklarınla tanışmaya sabırsızlanıyorum”
“Bildiğin o şekerlerden değilim tadımı aldığında anlayacaksın”

Harika bir çalışma! Tebrikler Alice BBDO!

Hiç yorum yok: