| Jon Steel; Çeviren: Aytül Özer MediaCat Kitapları; İstanbul, 2007, 14 x 20 cm, 308 sayfa |
'iyi fikirlerin kötü sunumlarla baltalandığına çok sık tanık oluruz. Steel ikna sanatınıanlamakia kalmıyor, iş dünyasına egemen olan kötü iletişimin çarelerini de sunuyor.Shelly Lazarus, Ogitvy & Mather Dünya Başkanı ve CEO'suEğer işiniz satışsa -bugünlende kimin işi satış değil ki? - bu kitapvsize gerekli. Birçokları Steel'i son yirmi yılın en iyi sunum mimarlanndan biri olarak kabul ediyor. Kitabı da bir ustanın bilgeliğinden inciler sunuyor.Davîd Verklin, Carat Americas CEO'su Jön Steel'in birçok sunumunu izleme fırsatı buldum ve yazarlığının da sunumları kadar iyi olduğunu dile getirmekten mutluyum. Bir kitleyi bir işe dâhil ve ikna etmek zorunda ofan herkese bu kitabı öneririm.Siman Clrft, Unilever CMO'suÇalışmalarımızın ve yeni iş sunumlarımızın kalitesi bizim için ölüm kalım meselesidir. Steel artık sunumlann kutsal kitabını yazmış bulunuyor.'Mike Hughes, The Martin Agency Başkanı ve Kreatif Direktörü JÖN STEEL reklamcılıktaki yirmi yıllık olağanüstü kariyeri süresince girdiği konkurlann yüzde doksanından fazlasını almayı başararak, Nike, Sony, Pepsi, Porsche ve Hewlett-Packard gibi müşterilerle multimityon dolarlık anlaşmalar imzaladı. Bir reklam profesyoneli ve ünlü 'göt milk? ' reklam kampanyasının yaratıcıSanndan biri. Gerçek, Yalanlar ve Reklamcılık kitabının yazan. Dünyanın en büyük pazarlama iletişimi gruplanndan VVPP'nin 'sunum koçu' şimdi sırlannı payiaşıyor. Bunu yaparken gerçek dünyanın ilgi çekici sunum örneklerinden de yararlanıyor: O. J. Sİmpson duruşması. Bili Clinton'ın adaylık konuşmaları, VVİnston Churchili ve Martin Luther King Jr.'în konuşmalan ve hatta eşine yaptığı evlilik tekiifi de bunlar arasında.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder