| Erol Çankaya Boyut Yayıncılık; İstanbul, 2008, 14 x 20 cm, 487 sayfa, Türkçe |
Siyasal Reklamcılık El Kitabı!
'İktidar Sanatı'
PROPAGANDADAN SİYASAL REKLAMCILIĞA- 'Haydi, Gidip Filip'i Devirelim! ', Lenin ve Goebbels, Orwell'ci 'Yalan' ve Kitle
Manipülasyonu, Siyasal Reklamcılığın Türleri Kampanya Hedefleri
ABD Deneyimi- 'I like IKE', Kennedy / Nixon Düellosu
1968: Sessiz Çoğunluğun Sesi, Vietnam ve Skandallar, Negatif Reklamcılık Dorukta,1988: Bush-Dukakis, Clinton: 'Değişim... insan için',2000: Yüzyılın Seçim Skandalı
Avrupa'da Siyasal Reklamcılık- İngiltere: Majestelerinin Hizmetinde, Saatchi Efsanesi Doğuyor, Yüzyılın Afişi Yüzyılın Başarısızlığı: 'Demon Eyes', Fransa: 'Telekrasi'den 'Sakin Güç'e
Türkiye'de Siyasal Reklamcılık- 'Yeter Söz Milletindir! ', 'Siyasal Reklamcılık Çağ Atlıyor', iktidarın Keyfine 'Limon Sıkmak', Séguéla, Türkiye'de Ne Yaptı? , 'SESSiZ ÇO? UNLUK ŞAHİT', 'İmaj Çağının Sonu' mu? ,2002: Ve Kahin, 'Değişim' Dedi! ,2007: 'Yola Devam'
Reklam Kültürü ve Siyasal Söylem- TV Ekranı: 'Halk Forumu'mu? , Starlar ve Figüranlar, Siyasal ReklamcılığIığın Kamera Arkası, Kamuoyunun Nabzını Tutmak, 'Bir Başkan Yaratmak', Reklam Ajansı:
Partizan mı? iletişimci mi? , Demokrasi ve Siyasal Reklamcılık,
iletişim Araçları Sorunu, Bütün Ülkelerin Figüranları, Sahneye!
(Tanıtım Yazısından)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder