14 Mayıs 2008 Çarşamba

İktidar Bu Kapağın Altındadır

Erol Çankaya
Boyut Yayıncılık;
İstanbul, 2008, 14 x 20 cm, 487 sayfa, Türkçe


Siyasal Reklamcılık El Kitabı!

'İktidar Sanatı'

PROPAGANDADAN SİYASAL REKLAMCILIĞA- 'Haydi, Gidip Filip'i Devirelim! ', Lenin ve Goebbels, Orwell'ci 'Yalan' ve Kitle

Manipülasyonu, Siyasal Reklamcılığın Türleri Kampanya Hedefleri

ABD Deneyimi- 'I like IKE', Kennedy / Nixon Düellosu

1968: Sessiz Çoğunluğun Sesi, Vietnam ve Skandallar, Negatif Reklamcılık Dorukta,1988: Bush-Dukakis, Clinton: 'Değişim... insan için',2000: Yüzyılın Seçim Skandalı

Avrupa'da Siyasal Reklamcılık- İngiltere: Majestelerinin Hizmetinde, Saatchi Efsanesi Doğuyor, Yüzyılın Afişi Yüzyılın Başarısızlığı: 'Demon Eyes', Fransa: 'Telekrasi'den 'Sakin Güç'e

Türkiye'de Siyasal Reklamcılık- 'Yeter Söz Milletindir! ', 'Siyasal Reklamcılık Çağ Atlıyor', iktidarın Keyfine 'Limon Sıkmak', Séguéla, Türkiye'de Ne Yaptı? , 'SESSiZ ÇO? UNLUK ŞAHİT', 'İmaj Çağının Sonu' mu? ,2002: Ve Kahin, 'Değişim' Dedi! ,2007: 'Yola Devam'

Reklam Kültürü ve Siyasal Söylem- TV Ekranı: 'Halk Forumu'mu? , Starlar ve Figüranlar, Siyasal ReklamcılığIığın Kamera Arkası, Kamuoyunun Nabzını Tutmak, 'Bir Başkan Yaratmak', Reklam Ajansı:

Partizan mı? iletişimci mi? , Demokrasi ve Siyasal Reklamcılık,

iletişim Araçları Sorunu, Bütün Ülkelerin Figüranları, Sahneye!

(Tanıtım Yazısından)

Hiç yorum yok: