| Aydemir Okay; Hazırlayan: Meltem Erkmen Kapucuoğlu Epsilon Yayınları; |
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sponsorluk, son yıllarda büyük bir gelişme gösteren ve halkla ilişkiler ile iletişimin en önemli unsurlarından birini oluşturan sponsorluk kavramının içeriğini daha geniş kitlelere anlatmayı amaçlayan bir rehber niteliğindedir. Kitapta mesenlikten sponsorluğa kadar olan tarihi süreç ele alınmakta, bir faaliyete sponsorluk adının verilebilmesi için gerekli olan unsurlara değinilmekte, sponsorluğun hangi alanlarda ve hangi amaçlarla yapılabileceği incelenmektedir. Sponsorluk faaliyetlerinin etkinliğinin ölçülmesine ilişkin yöntemler öneren, dünyada ve ülkemizde önde gelen kuruluş ve markaların yapmış olduğu sponsorluk faaliyetlerinden örnek uygulamalara da yer veren bu kitap, konuyla ilgili tüm birey ve kuruluşlar için yararlı olacaktır.(Arka Kapak)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder