12 Mayıs 2008 Pazartesi

FedEx: Just in Time

Piyasada ben de varım diyen tüm kargo şirketleri, reklam kampanyalarında çoğunlukla zaman kavramının üstüne kurulu konseptlerle müşterisinin karşısına çıkarlar. Müşterisine zamanın ne kadar değerli olduğunu anlatır, onlara en çok kendilerinin yardım edebileceğinden bahseder dururlar. İşte bu duruma farklı ve çekici bir bakış açısı katmış FedEx firması ve “just in time” adlı interaktif uygulama var karşımızda!
DM9 DDB, Brezilya tarafından FedEx için hazırlanan interaktif kampanya oldukça dikkat çekici ve başarılı diyebilirim. Zaman kavramının önemini dile getirmeye çalışan ve FedEx’ in zamanı doğru kullandığını savunan fikir için kargo kutularının elden ele verilmesi ile oluşan bir saat yaratılmış.

Hem eğlenceli hem de yaratıcı olan bu çalışma Cannes Lions 2005‘ de ödül almayı da başardı.

FedEX Just in time

Hiç yorum yok: