Solomon Dutka; Çeviren: Haluk Mesci
Reklamcılık Vakfı Yayınları;
İstanbul, 2000, 15 x 24 cm, Türkçe
Reklamda ve pazarlama sürecinde 'reklamın etkinliğinin ölçülmesi' kadar tartışılan, eleştirilen ama ele gelmeyen başka bir konu yoktur. Yıllar geçtikçe konuya ilişkin pek çok ölçme tekniği, yöntemi ve teorisi çıktıysa da, bunların pek azı zaman karşısında DAGMAR: Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results kadar dayanabildi. DAGMAR, iş dünyasında bu teste otuz fırtınalı yıl boyunca göğüs geren bir klasik. Elinizdeki kitap reklam yatırımını gerçekçi ve ölçülebilir kılacak bir kılavuz.-Association of National Advertisers, Inc., USA-(Arka Kapak)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder