7 Mayıs 2008 Çarşamba

Bu Reklam Size Mr. Smith

Baskın Bıçakçı
MediaCat Kitapları;


Reklamcılık tarihinin, üzerinde en çok düşünülmesi gereken olaylarından biri, bir kısım aslanın... 'Kendileri bu durumun ne kadar farkında bilinmez ama, 'psikografik yuppie'lerin satın alma kararları çoğu kez...' 'Aslında gazete - siyaset - para ilişkisi en başından beri ilginç bir seyir izlemiştir: 1563 Osmanlı - Venedik savaşı sırasında...' 'Beyin fırtınasına, o günlerde duysak bir votka markası sanacağımız Ogilvy'nin de tavsiye ettiği yön temle devam ettik ve bu kez...' 'Pskioloji literatüründe pek yer almasa da, bir de mesleki 'deja vu'var. Örneğin daha çok reklamcılarda görülen...' 'Kimin ne izlediğini on-line takip edebilmek, yakın gelecekte medya planlamalarının...' 'Bu sözler, Türk filmlerinde görmeye alıştığımız reklam dünyasına ve reklamcıya hiç de uymuyordu. Anlaşılan...' Yarım bıraktığımız cümleler, haliyle bu kitapta tamamlanıyor. Üstelik kitapta daha başka cümleler de var! 'İçinde cümle var' diyerek bir kitap tanıtılabilir mi! Elbette hayır ama, yazar böyle istedi. Arka kapak yazısı için, 'reklam kokmasın' dedi! ..

Hiç yorum yok: