5 Mayıs 2008 Pazartesi

Başarılı Reklamın Sırları

David F. Ramacitti; Çeviren: Rengin Erdoğmuş; Yayına Hazırlayan:: Kader Ay Demireğen
Epsilon Yayınları;


Günümüzün yoğun rekabet içindeki pazar koşullarında, artık hiçbir işletmenin reklam yapmamak gibi bir şansı kalmamıştır. Bunun yanı sıra, 'Reklam olsun da nasıl olursa olsun! ' yaklaşımı da içinde bulunduğumuz 'görsel imaj' çağında artık geçerli değildir. Genel olarak bilgilendirme, ikna etme, imaj oluşturma ve bunu düzenli bir biçimde hatırlatarak güçlendirme amacı taşıyan reklamın başarısı neyle ölçülür ve bu başarıya nasıl ulaşılır? Reklamdan neleri beklemeniz ve neleri beklememeniz gerekir? Acaba sizin pazarınızda yer alan herkes gerçekten sizin potansiyel müşteriniz midir? Öyleyse hedef kitleyi nasıl belirlemelisiniz? Belki de kendinizi bu işin uzmanlarının eline bırakmanın daha iyi olacağını düşünüyorsunuz. Bu doğrudur. Ama yine de yukarıdaki sorulara kendi içinizde yanıt verebilmeniz, dolayısıyla ne istediğinizi önce sizin bilmeniz gerekir. 'Başarılı Reklamın Sırları', bu yanıtları vermenizi sağlayacak ve reklamlarınızın etkinliğini ölçmede size yol gösterecektir. (Arka Kapak)

Hiç yorum yok: