12 Mayıs 2008 Pazartesi

Audi : Bulmacalı Reklam

Audi S4 Bulmaca

Audi, 18 Aralık Pazar günü New York Times Magazine‘ de bulmaca severlere hoş bir süpriz yaptı. McKinney ajansının uygumaya başlattığı bulmaca fikri, Audi’ nin hedef kitlesi olan zeki, yenilikçi ve bağımsız kişilerce gayet hoş karşılandı denilebilir.

Tüketiciyi hem bulmaca çözerek eğlendirip hemde Audi S4 hakkında detaylı bilgi verme fikri gerçekten takdir edilecek bir kurgudur. Bulmacada yer alan bilgiler tam olarak Audi kaynaklı olmasa da, her otomobil kullanan insanın zevkle çözeceği zorlukta tutulmuş. Daha da fazla bilgiye ihtiyaç duyanların ise başvurduğu tek kaynak Audi ‘ nin internet sitesi.

Zekice…

Hiç yorum yok: