21 Haziran 2008 Cumartesi

Yılın Girişimcileri Belli Oldu


Yılın Girişimcileri Belli Oldu

Türkiye’de bu yıl beşincisi düzenlenen “World Entrepreneur Of The Year – Dünya Yılın Girişimcisi” yarışmasının Türkiye birincisi ODE Yalıtım A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan oldu. Turan 29 Mayıs- 1 Haziran tarihleri arasında Monte Carlo’da düzenlenecek olan dünya finalinde Türkiye’yi temsil edecek.

Ernst & Young Türkiye ve Milliyet Gazetesi iş birliği ile bu yıl beşincisi düzenlenen “World Entrepreneur Of The Year – Dünya Yılın Girişimcis”i yarışmasının Türkiye birincisi ODE Yalıtım A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan olurken, yılın sosyal girişimcileri ödülleri Hey Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Aynur Bektaş ve Kamer Vakfı Kurucu Başkanı Nebahat Akkoç’a verildi. Bektaş ve Akkoç ödüllerini yarışma jüri başkanı Hanzade Doğan Boyner’den aldılar.

Türkiye’yi temsil edecek

Enrst & Young girişimcileri desteklemek ve yeni yatırımlara özendirmek amacı ile 22 yıldır girişimcilik yarışması düzenliyor. Yarışmanın bu yıl ki birincisi Turan ödülünü Ernst & Young Genel Müdürü Osman Dinçbaş’ın elinden aldı. Turan ülkemizi 29 Mayıs – 1 Haziran tarihleri arasında Monte Carlo’da düzenlenecek olan Dünya Yılın Girişimcisi Ödül töreninde temsil edecek.

Tesisat ve yalıtım ürünlerinde daha önce hiçbir girişimcinin denemediği ürünleri ithal ederek başarıyı yakalayan Turan farklılık felsefesinin önemine dikkat çekiyor. .

Anadoluya yatırım yaptılar, kazandılar

Bu yıl ikinci kez verilen sosyal girişimcileri ödüllerini paylaşan Hey Tekstil Grup Yönetim Kurulu Başkanı Aynur Bektaş ve Kamer Vakfı Kurucu Başkanı Nebahat Akkoç yatırımlarını Anadolu’da yapmayı tercih eden başarılı bayan yöneticiler arasında gösteriliyor.

Hiç yorum yok: