9 Haziran 2008 Pazartesi

Turizmde Strateji Eksenli Pazarlama İletişimi

Turizmde Strateji Eksenli Pazarlama İletişimi

Çağatay Ünüsam, Mete Sezgin
Nüve Kültür Merkezi Yayınları;
Konya, 2005, 16 x 24 cm., 325 sayfa


Turizm Sektörü günümüzde hızla gelişen ve ülke ekonomisi için öncelikli sektörlerin başında yer almaktadır.Sektör, Ülkemiz ekonomisine yaptığı olumlu katkıların yanı sıra, sosyal ve kültürel anlamda da insanları birbirine yaklaştırması ve 2000’li yıllarda da sosyal yaşama, barış ve sevgiye hizmet etmesi ile, en önemli fonksiyonlarından birini yerine getirmektedir.

Ülkemiz, sahip olduğu doğal, beşeri ve tarihi dokusu ile ölçülemez bir potansiyele sahiptir.Ülke kaynaklarının Dünya Turizmine sunulabilmesi ve ülkemize ciddi anlamda kazanç sağlayabilmesi için turizm ile ilgili kaynakların etkin bir şekilde pazarlanmasını gerektirmektedir.

Elinizdeki bu kitap, konu ile ilgili temel bilgileri vermeyi hedefleyen bir kaynak niteliğindedir.

Hiç yorum yok: