9 Haziran 2008 Pazartesi

Turizm Sektöründe Reklamcılık

Turizm Sektöründe Reklamcılık

Annette Prittchard, Nigel Morgan; Çeviren: Deniz Demirdöven
MediaCat Kitapları;
İstanbul, 2006, 14 x 20 cm, 464 sayfa


Teorinin yanısıra pratikten de beslenen iki tecrübeli akademisyen tarafından kaleme alınan bu kitap, turizm ve tatil sektöründeki reklam faaliyetlerine dair eleştirel bir bakış sunmak amacıyla, bu alanda üretilmiş fikir ve bilgileri bir araya topluyor.

Dört bölümden oluşan kitap önce reklamcılığın gücünden bahsediyor, ardından bu ikna biliminin turizm ve tatil pazarlamasıyla olan ilişkisini ayrıntılı bir şekilde değerlendiriyor.

Birçok vaka incelemesiyle zenginleştirilen kitap, turizm sektörüne yönelik reklam ve pazarlama işleriyle uğraşan herkes için vazgeçilmez bir kaynak. Turizm ve reklamcılığı kapsamlı bir bakış açısıyla değerlendiren kitap, turizm ve konaklama öğrencileri için de temel bir başvuru kitabı niiteliğinde.

Hiç yorum yok: