9 Haziran 2008 Pazartesi

Turizmde Tanıtım ve Reklam

Turizmde Tanıtım ve Reklam

Ahmet Tolungüç
MediaCat Kitapları;
Ankara, 1999, 13.5 x 19.5 cm., 150 sayfa


Yıllardır beklediğimiz "turizm patlaması"nın bir reklam ve tanıtım "patlaması" olmaksızın yaşamayacağıı giderek daha iyi anlaşılıyor. Elinizdeki kitap işte bu "patlamaya" yol açabilecek fitillerden biri. Turizmin pazarlama ve pazarlama iletişimi boyutunu hem bir ders kitabı titizliğinde anlatıyor hem de uygulamaya dair ipuçları veriyor. Turizm sektöründeki irili ufaklı binlerce işletmenin el yordamıyla gerçekleştirmeye çalıştığı tanıtım etkinlikleri bu kitapla kendine bir mecra buluyor; Etkiye, verimliliğe, kazanca akan, her düzeyde pazarlama uzmanının ders alabileceği bir mecra... (Arka Kapak)

Hiç yorum yok: