21 Haziran 2008 Cumartesi

Reklam ve Spor ‘Sports Marketing’de Tartışıldı


Reklam ve Spor ‘Sports Marketing’de Tartışıldı

12 Mart 2008 tarihinde son yılların en önemli pazarlama trendlerinden biri olarak ifade edilen sports marketing “Going for Gold, the Business of Sports” konferansında masaya yatırıldı.

IMI Conferences 12 Mart 2008 tarihinde “Going for Gold, the Business of Sports” konferansı düzenledi. Spor ekonomisi alanında deneyimleri ile ilk sıralarda yer alan Colin Smith konferansın baş konuşmacısı oldu. Türkiye ve dünyadan örneklerin verildiği konferansta Smith çarpıcı açıklamalarda bulundu. Türkiye’de başarılı projelere imza atan yöneticilerde konferans süresince bilgi ve tecrübelerini katılımcılarla paylaştılar. Moderatörlüğünü TRT eski spikeri Çetin Çeki’nin üstlendiği panele Efes Pilsen Kurumsal İletişim Müdürü Mustafa İlgün, İddaa Kurumsal İletişim Genel Müdür Yardımcısı Kerem Ertan, Lig Radyo Yayın yönetmeni Mehmet Ayan, Türk Telekom Dış İlişkiler Direktörü Ersin Eroğlu ve Ülker Sponsorluk müdürü Hakan Aydınol katıldı.

Spor Ekonomisinde Reklamın Gücü

Colin Smith yaptığı sunumda günümüzde reklam yapmanın çok farklı şekillerde gerçekleştiğini spor ekonomisinin de bundan en iyi şekilde yararlandığını söyledi. Smith konuşmasına şu şekilde devam etti: “Günümüzde çok farklı şekillerde reklam yapmak mümkündür. İnsanlar en iyi getiriyi elde etmek için reklama yöneliyorlar. Spor ekonomisinde daha etkili bir reklam kampanyası için neler yapabilirsiniz? Bugün bunun temel örneklerini logolar, sesli mesajlar ve sponsorlar vermektedir.” dedi. Smith medya haklarında Televizyon, spor sponsorlukları ve yeni medyanın yükselen trendine dikkat çekti. Televizyonların yayınladıkları spor aktiviteleri ile büyük bir reklam geliri elde ettiklerini söyleyen Smith, spor ticareti yapan sektörün medya olduğunu söyledi. “Medya olmasaydı sporun ticareti olmazdı.” diyerek sözlerine devam eden Smith, gelecek öngörüsünü ise “İnternet geleceğin motoru olacak” sözleri ile açıkladı.

Hiç yorum yok: