9 Haziran 2008 Pazartesi

Mezarlar Reklam Mecrası olur mu ?

Mezar taşlarına reklam
Her geçen gün reklamların kullanım alanlarına bir yenisi ekleniyor. Bazen hiç ummadığımız bir obje bile reklam mecrası olarak piyasada yerini alabiliyor.
Bir de teknolojik cihazların üretimine bağlı bir pazar oluşturma taktiği var ki, bu durum bazen rahatsız edici olabiliyor. Tüketiciler bu durumdan memnun olmayacak bile olsalar, reklamcıların ilgisini çektiği an, her şey araştırılıyor ve bir bakıyorsunuz süprizzz ! reklamlarrrr !
Bazı şirketler temelinde çok iyi bir fikirle kurulurlar. İşte bunlardan bir tanesi de VIDSTONE adlı şirkettir. Mezar taşlarına yerleştirdikleri 7″ LCD panel sayesinde 5 ile 8 dakika aralığında slideshow gösterimi yapıyorlar. Amaç, ölü yakınlarının anılarını tazelemek, sevdikleri fakat kaybettikleri insanın değerini anımsamak. Son derece zekice kurgulanmış bu fikir bir şirketin kurulmasına sebep oluyor ki bunu gerçeten hak ediyorlar diyebilirim. Tam bu noktada şöyle bir soru takılıyor kafama ; Acaba VIDSTONE şirketinin yaratmış olduğu bu ürün reklamcıların ilgisini çeker mi ?
Belki Sigorta şirketleri için yeni bir reklam mecrası yaratılır kim bilir … Hayat sigortası !
Bu soruyu ben cevaplamayacağım… Cevaplamak isteyenler buyursun.

Hiç yorum yok: