11 Haziran 2008 Çarşamba

Coca Cola : Brrr’la Kazan Kampanyası

Coca Cola Brrr

Coca Cola‘nın son zamanlarda Müslüm Gürses’i etiketleyerek beyinlere kazıdığı yeni slogan ve kampanya elbette ki başarılı… Tv reklamlarında, daha baskın olarak ünlülerin kullanılması, Coca Cola’nın fazlasıyla etkileşime açık ve eğlenceli “brrr” kurgusuna halkı dahil etmeyeceği anlamına gelmiyor tabii ki… Hatta başından beri arzulanan da bu. Tüketici brrr desin, demese de diyeni izlesin, izlemese de bilsin ki; orada brrr gibi bir coca cola duruyor!

Bu fikre özel hazırlanan sitede, dileyen herkes etkileşime dahil olabilecek. Katılımcılar Brrr’ladıkları videoları gönderecek, göndermeyenler izleyecek ve oylayacak, en çok oy toplayan da Coca Cola mini buzdolabı kazanacak.

Anahtar kelimemiz yine : Çılgınlık!… Yine kim daha fazla çıldırıp, brrr’larsa o kazanacak…

Aslında, yapılması gerekenler yapılıyor. Fakat alıştığımız “gönder-oy topla-kazan” kurgusunu, tek sitede çözme fikrinden kaçmak lazım artık. Ben daha yaratıcı ve web trendlerini en iyi kullanan sunumları görmeyi arzuluyorum.

Hiç yorum yok: