21 Haziran 2008 Cumartesi

Bir Kahve Masası Etrafında Pazarlama İletişimi Konuştular


Bir Kahve Masası Etrafında Pazarlama İletişimi Konuştular

Likemind bir kahve masası etrafında bir araya gelen aynı şeyleri konuşan insanların oluşturmuş olduğu bir grup. Yaklaşık 33 ülkede faaliyet gösteren grubun Türkiye ayağını Marka İletişim Uzmanı Özgür Alaz yönetiyor.

Likemind grup üyeleri 15 Ocak 2008 tarihinde Kanyon Starbucks’ta bir araya geldi. Üye profilini pazarlamacıların, iletişimcilerin ve reklamcıların oluşturduğu Likemind üyeleri 4.kez buluşmanın heyecanını yaşadılar. Likemind bir kahve masası etrafında benzer şeyleri düşünen insanların toplandığı bir etkinlik olarak ifade ediliyor.

Likemind esas itibariyle reklam, pazarlama ve iletişim konuları üzerine tartışmaların yaşandığı görüşlerin bildirildiği bir platform olarak dünyada pek çok üyesi olan bir topluluk.

Dünyanın 33 ülkesinde aynı anda

Dünyanın 33 ülkesinde aynı anda organize edilen etkinliğin Türkiye ayağı 15 Şubat 2008 tarihinde Kanyon Starbucks’ta gerçekleşti. Grubun yaklaşık 250 üyesi var. Grup kurucusu ise Marka İletişim Danışmanı Özgür Alaz. Her ayın ikinci haftasının Cuma günü bir araya gelen grup üyeleri bir araya gelmekten dolayı mutlu olduklarını belirttiler.

Türkiye’de nasıl daha farklı bir çalışma yapılabilir, satış ve pazarlama trendleri hangi yollarla artış gösterebilir gibi pek çok sorunun cevabının arandığı kahve toplantısında Alaz faaliyetlerin devam edeceği müjdesini verdi.

Hiç yorum yok: