18 Haziran 2008 Çarşamba

Visa Europe’dan “Renkli” sosyal sorumluluk

Visa Europe’dan “Renkli” sosyal sorumluluk

Visa Europe, yurtdışından uyarlama kampanyasının yanı sıra bütünüyle Türkiye’de çekilen bir sosyal sorumluluk kampanyasıyla televizyonda yerini aldı.

Visa Europe’un “Her Günün Keyfini Yaşa” kampanyasındaki hediye konseptinden yola çıkan bu fikir, ilk öğretim çağındaki çocuklara daha “Renkli Ufuklar” hediye ettiğini 10 saniyelik kısa ama etkili bir filmle anlatıyor.

Visa Europe ve 23 Üye Türk Bankası ile Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı ve Toplum Gönüllüleri Vakfı tarafından işbirliği içinde başlatılan “Renkli Ufuklar” Kampanyası, aynı ismi gibi rengarenk bir reklam filmiyle duyuruluyor.

Hayatın sunduğu fırsatları değerlendirebilmeleri için çocuklara yeni olanaklar sağlamayı amaçlayan proje televizyon dışında yazılı basınla da destekleniyor.

Hiç yorum yok: