18 Haziran 2008 Çarşamba

Vestel Pixelence


Vestel Pixelence

Vestel, yaşlı kadın ve genç çocuk konseptini sevdi. Son reklamı Vestel Pixelence’da da aynı konsepte bir reklam filmi üretti. Son kampaya’da Pixellence teknolojisi tanıtılıyor. Filmde, adeta görüntünün tozunu alarak parlatan, görüntüyü cam gibi yapan Pixellence teknolojisinin; normal LCD TV görüntüsüne göre renkleri canlandırdığı, kontrast, keskinlik ve ten rengini mükemmelleştirdiği esprili bir dille anlatılıyor.

Patenti Vestel’e ait olan yeni Pixellence teknolojisi, dünyada ilk defa ve sadece Vestel’de bulunuyor. Sumru Yavrucuk’un yeni teknolojiden anlamayan, eski kafalı bir babaanneyi canlandırdığı reklam filminde, teknolojiyi yakından takip eden torunuyla yaşadığı kuşak çatışmasından yola çıkılıyor. Bu teknoloji odaklı babaanne-torun çatışması esprili bir dille anlatılmaya çalışılıyor. Babaannenin Pixelence’ı söyleyememesi, “Ben de öyle dedim” diye kendini savunması klasik komedi filmleri repliğini anımsatıyor.

Ayrıca, çocukların televizyonda dikkatlice izledikleri ve hayran oldukları şey konusunda ise biraz muamma var… Büyülenmiş gibi baktıkları şey acaba, ekranın parlaklığı mı, yoksa arka planda yatan bikinili kadın mı?

Kampanya Künyesi

Reklam Veren : Vestel
Reklam Ajansı : M.A.R.K.A
Yaratıcı Grup : Kenan Ataseven, Ali Hikmet Yavuz, Yakup Ayan, Engin Tezcan, Devrim Erdoğan
Yönetmen : Sinan Çetin
Prodüksiyon Şirketi : Plato
Müşteri İlişkileri : İlkay Ünlü, Birçim Akfırat, Özge İmrat, Jülide Suzan Coşkuner
Stratejik Planlama : Demir Çilingir
Kullanılan mecra : TV, sinema, gazete, dergi

Hiç yorum yok: