21 Haziran 2008 Cumartesi

Türk Telekom... Aramıza Hoşgeldin


Türk Telekom... Aramıza Hoşgeldin

Türkiye’nin her köşesinde sürekli ve kaliteli iletişim hizmetleri sunan,167 yıllık mazisi ile telekomünikasyon devi olan Türk Telekom, her alanda sürdürdüğü değişimlerine şimdilerde tv reklamlarını da ekledi. Kalitesinde sunduğu iletişimi tv reklamlarında da görmeyi beklerken ard arda Sunduğu Cem Yılmaz-Türk Telekom dizileri, kışlık, yapma,8.1 ,problem, birader, japonca,hayırsever gibi versiyonlarda ayrı ayrı sunduğu stand-up gösterileri ile beni hayal kırıklığına uğrattı.

Stand-up ile iletişim ve haberleşme arasındaki özdeşleştirilmek istenen konuyu pek anlayamasam da Türk Telekom’un hedef kitleye vermek istedi mesajı merak ettim doğrusu. Kaliteli hizmet ve müşteri odaklılık felsefesi ile ulusal hedeflerden uluslararası hedeflere yönelen Türk Telekom’un kitlelere sunacağı mesajları akıllarda kalıcı ve bilgi içerikli olması gerekir. Hele de iletişimin yoğun geçtiği şu dönemlerde. TV reklamlarında hedef kitlesinin zihninde stand-up gösterisinden ziyade çağdaş tüm hizmetleri bize sunan Türk Telekom’un ürün bilgilerinin çok daha öne geçmesini temenni ediyorum.

Hiç yorum yok: