20 Haziran 2008 Cuma

TBWA\ISTANBUL’DAN SULU OLDUGU KADAR CİDDİ BİR KAMPANYA


TBWA\ISTANBUL’DAN SULU OLDUGU KADAR CİDDİ BİR KAMPANYA
Türkiye’nin en büyük sigorta şirketi Anadolu Sigorta yeni kampanyasıyla yayında. TBWA\ISTANBUL’un konkur süreci sonrasında hizmet vermeye başladığı yeni markası için hazırladığı ilk kampanya Türklerin sigorta konusundaki düşüncelerini şaşırtıcı bir şekilde ortaya koyuyor.
Konut sigortasını anlatmak için 2 film hazırlanmış. Filmlerde sigorta yaptırmayı gereksiz bulan iki örnek insan tipi konu ediliyor. Su baskını filminde, hayatta her konuda tedbirini alan, aşırı titiz tipik bir beyefendi başrolde. Sigortanın ne kadar gereksiz bir şey olduğunu anlattığı sırada, salondaki su borusu patlıyor ve evi su basıyor! Ve beyefendi filmin sonuna kadar sigortanın önemini anlamaksızın konuşmaya devam ediyor.
Filmde karı koca olan bitenden bihaber iken, küçük sevimli köpekleri her şeyin farkında. Aynı şekilde hırsız filminde de, hırsızı önemsemeyen, sigortayı gereksiz bulan genç bir çift var. Evin bitirim babası, bilmiş bir tavırla hırsız girme ihtimalinin azlığından bahsederken, arkadaki pencereden 4 hırsız girip evi bir güzel soyuyor. Planlananın aksine filmin kahramanı evin küçük bebeği. Hırsızları baştan sona gören bebeğin oyunculuğu gerçekten oskara layık!
3 gün süren filmlerin prodüksiyonu Macaristan’da özel bir stüdyoda gerçekleştirilmiş. Filmin prodüksiyon şirketi Soda, yönetmeni Gürkan Kurtkaya.
Türklerin sigorta konusundaki yaklaşımını esprili ve gerçekçi bir dille anlatan kampanyanın radyo spotları ve ilanları da aynı zamanda yayında.
Kampanya şimdiden ses getirdi. İlerleyen günlerde, sigortaya olan bakışımız bir hayli değişeceğe benziyor.

Hiç yorum yok: