ROWENTA SESSİZLİĞİN GÜCÜ
Rowenta sessiz çalışan elektrikli süpürgesi Silence Force’u İstanbul sokaklarına taşıdı… Yeni teknolojisini kitlelerle eh hızlı şekilde buluşturmak isteyen Rowenta, 600 noktada yaptığı açıkhava reklam çalışmasını, 3 boyutlu uygulamalarla destekledi.
3 boyutlu elektrik süpürgesi maketi kullanılan çalışma, tüketicilerin ilgisiyle karşılaştı. Tüketiciler, makete dokunmak ve süpürgeyi daha yakından incelemek istedi.
Kampanya Künyesi
Kampanya: Rowenta Sessizliğin Gücü
Reklamveren : Rowenta
Medya Planlama : Mind Share
Prodüksiyon: Reklamedya
Kullanılan Mecra: Clear Channel Durak Raket Networkü
Kampanya Dönemi : 26 Mart-1 Nisan 2008
Yer : İstanbul
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder