20 Haziran 2008 Cuma

ROWENTA SESSİZLİĞİN GÜCÜ


ROWENTA SESSİZLİĞİN GÜCÜ
Rowenta sessiz çalışan elektrikli süpürgesi Silence Force’u İstanbul sokaklarına taşıdı… Yeni teknolojisini kitlelerle eh hızlı şekilde buluşturmak isteyen Rowenta, 600 noktada yaptığı açıkhava reklam çalışmasını, 3 boyutlu uygulamalarla destekledi.
3 boyutlu elektrik süpürgesi maketi kullanılan çalışma, tüketicilerin ilgisiyle karşılaştı. Tüketiciler, makete dokunmak ve süpürgeyi daha yakından incelemek istedi.

Kampanya Künyesi

Kampanya: Rowenta Sessizliğin Gücü
Reklamveren : Rowenta
Medya Planlama : Mind Share
Prodüksiyon: Reklamedya
Kullanılan Mecra: Clear Channel Durak Raket Networkü
Kampanya Dönemi : 26 Mart-1 Nisan 2008
Yer : İstanbul

Hiç yorum yok: