9 Haziran 2008 Pazartesi

Spor Pazarlaması

Spor Pazarlaması

Hakan Katırcı, Metin Argan
Nobel Yayın Dağıtım;
Ankara, 2008, 2. baskı, 16 x 24 cm., 422 sayfa

Hepimiz günlük yaşamımızın bir parçası olarak spor ile bir şekilde ilgiliyiz. Bu ilgi spora yatırım yapan spor organizasyonu, firma ve medyanın dikkatinden kaçmamaktadır. Bu durum sporu önemli bir endüstri haline getirmiştir.

Spor, günümüzde günlük yaşamın ötesinde anlamlar kazanmaya başlamıştır. Bunun en büyük nedenlerinden biri, sporun seyirsel anlamının dışında ticari bir unsur olarak sunulmasıdır.

Sporun bir ürün olarak sunulması sadece spor organizasyonlarını değil, spor dışında faaliyet gösteren firmaları da etkilemektedir. Bunun en büyük göstergelerinden biri, dünyada ve ülkemizde spor sponsorluğuna yapılan yatırım hacimlerindeki artıştır.

Hiç yorum yok: