4 Haziran 2008 Çarşamba

Siemens basılı reklam uygulaması

Samimi ve doğal anlarımıza yoğunlaşmış, kullanıcıya daha dost bir marka olduklarını içten bir gülümseme ile anlatan Siemens, başarılı bulduğum bir çalışmaya imza atmış. İletişim sektöründe kaliteli, yüksek performanslı ve yenilikçi çözümlerin kendilerinde var olduğunu söyledikleri gibi, Türk insanı için çalışmaya devam ettiklerini duyurmuşlar. Yurt çapında yaklaşık 20 milyon kişinin iletişimini sağladıkları düşünülürse, hak vermemek elde değil. Sonra da hayatımızın markası olan Siemens, iletişimden sağlığa, ulaşımdan enerjiye kadar yaşamın her alanında Türkiye’ye katkı sağlıyor. Şimdi bu kadar güzel bilgileri duyduktan sonra mutlu olmamak elde mi ? Siemens kullanmamak elde mi ? Güzel şeyler duymanın bir markası olsaydı acaba ne olurdu ?..
Soruların cevapları biraz kişisel sanırım, fakat kampanyanın; olumlu olmayı, mutlu şeyler duymayı ve yaşadığı topraklarda huzurlu olmayı sevenlere sıcacık bir gülümseme ile ulaştığı kesin. Bize değer verenler bize güzel şeyler söylemeyi sevenlerdir. Biz de onları seviyoruz. Tebrik ederim !
Siemens Basın Reklamı

Hiç yorum yok: