4 Haziran 2008 Çarşamba

Reklamcılıkta Yaratıcılık Piramit İlkesini Kullanarak Yaratıcı Çözümlere Ulaşma

Reklamcılıkta Yaratıcılık Piramit İlkesini Kullanarak Yaratıcı Çözümlere Ulaşma

Stephen Baker; Çeviren: Dilek Şendil
Yayınevi Yayıncılık;
İstanbul, 1996

Yaratıcılık herkesin sahip olmayı istediği temel bir beceri. Bu kitapta yazar, sistemli bir yaklaşımla reklamcılık sorunlarına nasıl yaratıcı çözümler bulunabileceğini gösteriyor: Piramit ilkesini kullanarak fikir üretmeyi, esas noktaları yakalamayı, pazarı anlamayı ve bir kampanyanın baştan sona nasıl oluşturulacağını açıklıyor. Yaratıcı verimliliğinizi arttıracak teknikleri, basın ve televizyon kampanyalarında sistemli bir yaklaşımla nasıl doğru sonuçlar alınabileceğini, bir fikir yakalamanın 201 yolunu bu kitapta bulabileceksiniz. Ayrıca kitap boyunca izleyiciye uygun mesaj seçme, yeni bir ürünü konumlandırma, bir reklama ne tür bir görsel çalışmanın uygun düşebileceği ve yaratıcı medya çalışmalarının nasıl yapılabileceği konularındaki kanıtlanmış görüşleri bir arada bulacaksınız... (Arka Kapak)

Hiç yorum yok: