4 Haziran 2008 Çarşamba

Reklamcılık. Kavramlar, Kararlar, Kurumlar.

Reklamcılık. Kavramlar, Kararlar, Kurumlar.

Füsun Kocabaş, Müge Elden
İletişim Yayınları;
İstanbul, 1977, 12 x 19 cm, 203 sayfa

... Kitap birbirini tamamlayacak şekilde kurgulanmış 5 bölümden oluşmaktadır. Reklam ve reklamcılıkla ilgili genel tanımlar ile reklam mesajlarının hedef kitlesiyle buluştuğu reklam ortamlarını inceleyen birinci bölümü; kampanya kavramı ve yaratıcılığın önemi başlığı altında, reklam kampanyasının oluşum sürecini, yaratıcılığın reklam çalışmalarındaki yeri ve önemini, reklam kampanyalarında kullanılan temel yaratıcı stratejileri kapsayan ikinci bölüm izlemektedir. Üçüncü bölümde; bahsedilen reklam ortamları için hazırlanan reklamların prodüksiyonuna ait bilgiler verildikten sonra dördüncü bölümde; hazırlanan bu reklamların etkinliklerinin ölçümlenmesine dair yöntem ve teknikler üzerinde durulmaktadır. Son bölüm olan beşinci bölümde ise; reklam ve reklamcılıkla ilgili kurum ve kuruluşlara değinilerek, yasal düzenlemelerden söz edilmektedir...

Hiç yorum yok: