21 Haziran 2008 Cumartesi

Reklamcılar Reina’da Buluştu


Reklamcılar Reina’da Buluştu

İletişim sektörünün altın çocukları, Uluslararası Reklamcılık Derneği’nin düzenlediği 13. yaz partisinde Reina’da bir araya geldi.

Merkezi NewYork’ta bulunan Uluslararası Reklamcılık Derneği (IAA)’nin Türkiye bölümü, her yaz düzenlediği geleneksel sıra dışı partilerinden birini daha gerçekleştirdi. 30 Temmuz 2007 tarihinde, illetişim ve reklam sektörünün önemli isimlerinin de katıldığı yaz partisinde ayrıca, televizyon çalışanları, gazeteciler ve halkla ilişkiler uzmanları da eğlencenin tadına vardı. Yaz partisi, ağırladığı seçkin konukları ile iletşimcilere unutulmayacak bir gece yaşattı.

Geleneksel olarak her yıl düzenlenen ve belirlenen bir tema ile konuklarını ağırlayan Uluslar arası Reklamcılık Derneği’nin bu yılki teması “İletişimin Altın Çağı” olarak nitelendirildi. Türkiye’nin ve dünyanın değerli markalarının sponsorluğunda gerçekleştirilen partide bir yandan konuklar bütün yılın yorgunluğunu atarken öte yandan yeni başlangıçlar için yeni diyaloglar kuruldu. Reklamcıların; gazetecilerin, televizyoncuların, pazarlama yöneticileri ve halkla ilişkiler uzmanlarının bir araya geldiği parti, altın çocukların kutlamaları ile geç saatlere kadar devam etti. Ayrıca Show TV tarafından yapılan çekilişle sahibini bulan dev plazma TV, “Bir Altın Çocuk” olarak nitelendirilen şanslı konuğa verildi. Tüdis Genel Sekreteri Akansel Koç, ilk yapılan çekilişte şanslı numaranın sahibinin olmaması nedeniyle ikinci şanslı numara sahibi olarak ödülünü aldı.

IAA 2007 Yaz Partisi, Reina, Efes Pilsen, Coca Cola, Atv, Beko, Berk-Demir Sigorta, DBR, D-Smart, Fotomaç, GD, Hürriyet, Hey Travel, Kanal 1, Kanal D, Maya Media, Magnum, MertVan Avukatlık ve Danışmanlık Bürosu, Merkez Yayın Holding, Milliyet, Posta, Power100, Radikal,Sabah, Show TV, Show Max, Show Plus, Show Türk, SKY Türk, Star, Yeni Asır, Tunçgrup ve Şahin Kurye ve Reklam Dergisi sponsorluğunda geçekleştirildi.

Hiç yorum yok: