20 Haziran 2008 Cuma

Mitsubishi zirveye nasıl çıktı?


Mitsubishi zirveye nasıl çıktı?

Kışın ortasında, gerçekten dikkat çekici bir gazete reklamı: Mitsubishi’nin yeni pick-up’ı L200. Bembeyaz buzullarla kaplı bir dağ zirvesi. Bir dağcı zirveye tırmanmaya çalışıyor. Dağın tam zirvesinde olmasa da, dağcının henüz gelemediği noktada bir Mitsubishi Pick-up L200 var. Tabi bir slogan reklamı tamamlıyor: “Zirve için tercih sizin!”

Bu slogan, aslında dağcılığın farklı anlamlar da yorumlanması gerektiği bilgisini veriyor. “Ya hala demode yöntemlerle zirveye tırmanmaya çalışırsınız, ya da yeniliği takip edersiniz” bir mesaj olabilir. Tabi serbest çağrışıma bıraktığınızda, ilk görüşte reklam şöyle bir algıyı da ortaya çıkarabiliyor: Dağcı yeni Mitsubishi Pick-up’ıyla bir yere tırmanmış.

Aracını oraya park etmiş ve aşağı doğru iniyor. Kısacası reklamdaki aracın duruşu, biraz da aşağıdaki kişi tarafından park edilmiş imajı veriyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren : Temsa A.Ş.
Reklam Ajansı : İlancılık
Reklamveren yetkilisi : A. Bük, R. Yeğenağa
Yaratıcı Grup : Ö. Bingöl, M. Çalışkan, E. Baruh, E. Kuşkıran
Kullanılan Mecra : Basın, Açıkhava, Radyo

Hiç yorum yok: