21 Haziran 2008 Cumartesi

Magnum Kışkırtıcı..


Magnum Kışkırtıcı..

Havaların ısınmasıyla beraber dondurma reklamlarında artış gözlenmeye başladı. Birçoğu ürünlerinde sundukları kaliteyi tv reklamlarına taşımaya devam ederken kimileride standartlarından vazgeçmeye pek niyetli değiller. Örneğin son dönemlerdeki Magnum TV reklamı beni şaşırtmaya halanda devam ediyor. Piyasadaki dondurmaların en üst seviyelerinde bir profili olmasına rağmen ekranlardaki basitliğine anlam veremiyorum. Hatırlamak gerekirse, reklamda seksi ve güzel bir bayanın kışkırtıcı ve peşinden sürükleyici diyerek bir şeylerin peşinden gittiğini ve sonrasında gördüğü cinseliçerikli manzarının ardından koltuğa oturup dondurmayı yediğini görüyoruz.

Şunu söylemek gerekirse özellikle yaz aylarında daha çok dışarıda tükettiğimiz bu ürünü kapalı bir ortamda nasıl yenilebileceğini anladıkda peki ya dışarıda.......

Cinselliğin ön planda tutulduğu Magnum TV reklamında tüketicinin zihninde nasıl bir iz bırakmayı düşündüklerini merak ettim doğrusu... Ayrıca daha derinlemesine baktığımızda kadınları küçük düşürücü bir anlamda taşımaktadır....

Bence Magnum pazardaki mevcut iyi durumunu, kalitesinde gösterdiği titizliği, gerçekleşleştirdiği bu TV reklamında bizlere gösteremedi. Yazın yaklaştığı şu dönemlerde serinleme hissini ön planda tutan reklam mesajıyla piyasaya merhaba demek daha doğru olurdu. Magnum’un kalitesinde gösterdiği başarıyı TVreklamlarında da göstermesini temenni ediyoruz....

Hiç yorum yok: