20 Haziran 2008 Cuma

KitKat, başında Kavak Yelleri esenlerin peşinde


KitKat, başında Kavak Yelleri esenlerin peşinde

Nestle’nin çikolata markası KitKat, son reklam filminde gençlerin popüler dizisi Kavak Yelleri’nin genç oyuncusu Pelin Karahan’ı kullanıyor. Kampanyanın konsepti de, dizi ile uyuşuyor.

Filmin başında genç oyuncu Pelin Karahan’ı bilgisayarın başında görüyoruz. İlerleyen sahnelerde, genç oyuncunun Faceebook’a baktığını anlıyoruz. Sinirle yerinden kalkıp başka bir arkadaşını arıyor ve sevgilisinin listesinde başka bir kız arkadaşının fotoğrafını gördüğünü anlatıyor. “Çıldırdım ya, çıldırdım ya…” derken telefonun konturu bitiyor. Tam sinirden çılgına dönmüşken, KitKat devreye giriyor ve bütün stresi alıyor. KitKat “Çalar Saat” reklam filminin içeriğinde genç kültürün tüm yeni nesil ve popüler öğeleri bir araya getirilmiş: Gençlerin internetteki hayatları, sevgililerinin profillerinde bir başkasıyla karşılaşıp “daralmaları”, tam dedikodu sırasında kontör bitme faciası... Kısacası her şeyin insanın üstüne üstüne gelmesi. Ve işte tam o anda, hayata bir mola verme sırası: KitKat Molası! Ayrıca, orijinali “Sister, Sister” olan ve Türkiye’de de gençler arasında popüler olmuş bir şarkının aranjmanı reklamın jingle’ı olarak KitKat’a adapte edilmiş.

Hiç kuşkusuz, oyuncu Pelin Karahan’ın yine popüler bir gençlik dizisinde bilinen bir karakteri canlandırması tesadüfi kararlar değil! Lowe İstanbul’un yarattığı reklam kampanyası, TV reklam filminin yanısıra outdoor ve POP mecralarında da kısa süre sonra karşımıza çıkacakmış.

Kampanya Künyesi

Reklamveren : Nestle
Reklam Ajansı : Lowe İstanbul
Yönetmen : Ömer Faruk Sorak
Reklamveren Yetkilisi : Süleyman Güçlü, Esin Tanık,Burç Yüceışık
Yaratıcı Grup : Can Apaydın, Emre Noyan
Müşteri İlişkileri Grubu: Feza Turuncuoğlu, Zeynep Altıok, Özlem Kermen
Stratejik Planlama : Pelin Aydın, Bengü Çimendağ
Kullanılan Mecralar : TV, açıkhava ve POP

Hiç yorum yok: