21 Haziran 2008 Cumartesi

II.Düş+Zaman=Gerçek; KUANTUM LİDERLİK Konferansı


II.Düş+Zaman=Gerçek; KUANTUM LİDERLİK Konferansı

Gelecek 20 yıl nasıl ölümsüz şirket olunur? Evrenin ve şirketlerin yönetim sırrı nedir? Bütün bu soruların cevapları II. Düş + Zaman = Gerçek Kuantum Liderlik Konferansında 5 Mayıs 2008 tarihinde verilecek.

Asemble Eğitim ve Danışmanlık iş dünyasında karlılığı artırmak amacıyla bu yıl ikinci kez Düş+Zaman konferansı düzenliyor. 5 Mayıs 2008 tarihinde Conrad İstanbul’da gerçekleşecek olan konferans ölümsüz şirket nasıl olunur? Şirketiniz önümüzde ki 20 yıla hazır mı? Gibi sorulara cevap verecek. Konferansın Hedeflere ulaşmada pozitif liderlik, Kuantum Fizikte Liderlik, Kuantum Sıçraması, Mind Maping konularına da yaklaşımlar getirmesi bekleniyor. Yeni düşünce biçimlerinin ve yaklaşımların ele alınacağı zirvenin Türk ve yabancı katılımcıları da bir araya getireceğinin altı çiziliyor.

Hiç yorum yok: