20 Haziran 2008 Cuma

Hayallerinden asla vazgeçmeyenlere…


Hayallerinden asla vazgeçmeyenlere…

Casper’ın hız tutkunları için tasarladığı diz üstü bilgisayarı Nirvana’nın yeni kampanyası bir hayli iddialı. Nirvana’nın hızının vurgulanması amacıyla “Türkiye’nin Prestiji” sloganı ile birebir örtüşecek bir isim aranmış ve Dünya Supersport Motorsiklet Şampiyonu Kenan Sofuoğlu seçilmiş. Reklam çalışmasında C4 yaratıcı ekibi kampanyada ünlü olmayan birinin yer alması gerektiğini düşünmüş. Sofuoğlu isminin aynı yüzlerle ve bilindik reklamlarla karşılaşmak istemeyen izleyiciler için ideal olduğunu söylemek yanlış olmaz.

Şampiyonluğa giden yol

Reklam filminde Sofuoğlu’nun hayat hikayesi ile Nirvana markasının özdeşleşmesini izliyoruz. Kenan Sofuoğlu’nun çocukluktan başlayan hız tutkusu, şampiyonluğa giden yolu başarılı bir reklam çalışması ile izleyicilere aktarılıyor. Sofuoğlu’nun Dünya Moto GP Şampiyonu olduğunu göz önünde bulundurursak, kampanya Casper Nirvana’nın hızı ön plana çıkarma stratejisini destekliyor. C4 Reklam ajansı yetkilileri fikrin çıkışından prodüksiyonuna kadar birçok terslikle karşılaşılmasına rağmen bu yoldan asla vazgeçmediklerini söylüyorlar. Yönetmenliğini Hamit Keleş’in üstlendiği reklam kampanyasında TV, Radyo, Outdoor, Basın ve İnternet mecraları kullanılıyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren : Casper
Reklamveren Yetkilisi : Eylem Öztürk
Reklam Ajansı : C4
Ajans Yetkilisi : Seyda Yalvaç
Müşteri İlişkileri : Özdemir Gümüş
Yaratıcı Yönetmen : Hamit Keleş, Hamit Demirel
Yaratıcı Grup : Taylan Dutluoğlu, Buğra Yenen
Yönetmen : Hamit Keleş
Prodüktör : Mukadder Kızılca
Yapım Şirketi : Paradox
Müzik : Müzikotek

Hiç yorum yok: