20 Haziran 2008 Cuma

Clear Men Reklamında Kadın Faktörü


Clear Men Reklamında Kadın Faktörü

Erkeklere yönelik bir üründe kadınların rol aldığı bir reklam kampanyası olduğunu düşünün. Yönetmenliğini Metin Altıntaş’ın yaptığı ve Lowe’un reklam ajanslığını üstlendiği reklam mecrası olarak Internet’in seçildiği reklam kampanyası Clear men adını taşıyor.

Clear Men’in Internet üzerinden tanıtımını yaptığı erkeklere yönelik şampuan kullanıcılar tarafından büyük ilgi gördü. Bu ilginin en önemli nedeni ise reklam kampanyasında kullanılan kadın faktörü oldu. Eğer Saçlarını Kontrol Edemiyorsan Beni Nasıl Kontrol Edeceksin Clear Men kampanyası erkeklere yönelik bir kampanyada kadınları kullanarak büyük bir talep artışı yaratıldığını açıkladı. ‘Eğer saçlarını kontrol edemiyorsan beni nasıl kontrol edeceksin’ ‘Kepekten mi korkuyorsunuz.

Artık yakınlaşabiliriz. Clear Men kullanın.’ gibi sözlere yer veren reklam kadını ve kadının erkeğe bakış açısını yansıtması ile farklı bir bakış açısı sergiliyor. Reklam içeriğinde, kepeğe karşı etkin koruma sağladığını iddia eden Yeni Clear Men HAİR FALL DEFENSE erkeklere yönelik özel formülü ile kadınları baştan çıkarabilmenin yolu olarak gösteriliyor. Kadınların bakımlı erkeklerden ve özellikle saç bakımına önem verdiklerini düşünürsek Lowe Reklam ajansının neden böyle bir tasarım yaptığını anlayabilmemiz mümkün.

Kampanya Künyesi

Reklam Ajansı : Lowe
İnteraktif Ajans : ReklamZ
Yaratıcı Ekip : Erdinç Toğulga, Kerem Akbarcı, Eftal Çelik, Serpil Kaya, Gökçe Bülbül
Müşteri İlişkileri : Onur Aka Gündüz, Okyar Özlüpınar, Aslı Efe
Reklam Veren : Unilever
Reklamveren Temsilcisi : Bihter ....
Prodüksiyon Şirketi : ŞDL 101
Yönetmen : Metin Altıntaş
Kullanılan Mecra : İnternet

Hiç yorum yok: