20 Haziran 2008 Cuma

BUNDAN BÖYLE HER NUMARANIN BAŞI 1095!


BUNDAN BÖYLE HER NUMARANIN BAŞI 1095!
KAMPANYA TANITIMI
Ev ve iş telefonundan, uluslararası ya da şehirler arası konuşmak hemen hemen herkesin kabusudur. Tabii bir de cep telefonu aramaları var, telefonda geçen her dakika sanki aleyhinize çalışır. Gelecek ayın faturası gözünüzde canlanır ve telefonu kapatmak zorunda kalırsınız. İşte tüm kabusları sona erdirecek bir Netone Telekom hizmeti olan 1095, şu günlerde “Tuşla, konuş ucuza!” sloganıyla hayatımızdaki yerini aldı.
Yazılı ve görsel medyada sıkça boy gösteren 1095’in lansman kampanyasında hedeflenen; 1095’i hafızalara kazıyarak, tüketiciye 1095’i kullanarak nasıl arama yapabileceklerini uygulamalı olarak anlatmaktı. “Uluslararası, şehirler arası, dostlar arası, akrabalar arası; ucuza konuşmanın numarası 1095!” anlatımıyla hedeflenene ulaşan televizyon filminin prodüksiyonunu ise Mojo üstlendi. Lansman kampanyasının daha
ilk haftasında; 1095 kullanımı, 10 katı geçen rekor arama seviyesine ulaşarak,
bir ilke imza attı.

KAMPANYA KÜNYESİ

Reklamveren: Netone Telekom
Ürün: 1095 İndirimli Telefon Hizmeti
Reklamveren Yetkilileri: Meziyet Akbay, Barış Bulut
Ajans: GRAM
Yaratıcı Yönetmen: Nurcan Yıldız
Yaratıcı Grup: Murat Göktürker, Hasan Yaşar, Yasemin Özdemir
Müşter İlişkileri: Beyza Ciğer, Verda Küseyrioğlu
Stratejik Planlama: Xavier Schoonjans
Yapım Şirketi: Mojo
Medya Planlama: MediaedgeCIA

Hiç yorum yok: