20 Haziran 2008 Cuma

Annenizin çorbası gibi


Annenizin çorbası gibi

Sıcak ve bir o kadar cana yakın bir reklam çalışması. Knorr çorbalarının tanıtımını ‘Annenizin çorbası gibi’ sözlerini vurgulayarak yapıyor.

Her birimizin hayatında annelerimizin çok önemli bir yerde olduğunu düşünürsek Medina Turgul DDB’nin doğru bir seçim yaptığını söyleyebilmemiz mümkün. Annelerin gözü ile Reklam kampanyasında nezle olmuş bir adamın burnunu silen bir anneyi, diğer sahnede çocuğunun pantolonunun kırışıklığını gidermeye çalışırken görüyoruz. Bu sahneler bir o kadar bizden. Yerleri süpürmeye çalışıyor, çalışanların kravatlarını düzeltiyor, masalarını topluyor. Annelerin gözünde hiç büyümeyen çocukların anlatıldığı bir film ekranlara yansıyor. Verdiği mesajın çok ötesinde duygusal simgelerin yer aldığı bir reklam çalışması olmuş ve ‘çorba’ kavramı ‘anne’ kavramı ile gayet iyi özdeşleşmiş. Kampanyada ilk dikkati çeken (ve gözü biraz rahatsız eden) filmin bilgisayarlarla dolu bir ortamda geçmesi. Bu doğallık hissinden uzaklaştırıyor. Buna karşın, markanın şehirli beyaz yakalıları hedeflemesi, bu durumu anlaşılabilir kılıyor. Bu sıcak reklam çalışmasının yönetmenliğini Albert Saguer üstlenirken reklam ajansı farklı reklam çalışmaları ile isminden sıkça söz ettiren Medina Turgul DDB.

Kampanya Künyesi

Reklamveren : Unilever Knorr
Reklamveren Yetkilisi : Prashant Peres, Ayse Akbudak Reklam Ajansı : Medina Turgul DDB
Yönetmen : Albert Saguer
Yaratıcı Grup : Kurtcebe Turgul, Gökhan Erol, Timsal Ünsal, Ezgi Turan, Sedat Dündar
Planlama Grubu : Aylin Kanpak, Yuda Sagman
Müşteri İliş. Grubu : Lawrence Du Pre, Ekim Aytaç, Virna Estroti
Ajans Prodüktörü : İdıl Yılmaz
Yapım Şirketi :
Picnic
Müzik : David O’Brie

Hiç yorum yok: