Vestel, ürettiği teknolojiyi Ata Demirer ile tanıtmaya devam ediyor. “Komik olsun, Vestel’in olsun” felsefesiyle tüketiciye ulaşmaya çalışmalarının yanı sıra, üretmiş oldukları yüksek teknoloji ürünleri gelişi güzel fakat komik bir adamın yardımıyla sunma fikirlerinin sorunsuz işlediğini sanıyorlar. Fakat bence yanılıyorlar. Her adımlarında kendilerinden biraz daha uzaklaşıyorlar. Her yeni reklamda espriden biraz daha uzaklaşıp, tüketiciye basit komiklikler yapan marka olup çıkıyorlar.
Buna ihtiyaçları mı var ?
Vestel markasının ilk amacının “her eve girmek” olduğunu biliyorum. Bu da demek oluyor ki en az 10 sene sonra Vestel dev bir marka olacaktır. Şimdilik daha ucuz, daha fazla kampanya yapan, daha uzun vadeli satış imkanları sunarak gelişmeye devam edeceklerdir. Aslında buraya kadar sorun yok. İzledikleri yol, gelişimlerini gözlemlediğimizde gayet iyi gidiyor.
Fakat sen gidip taşınabilir DVD oynatıcıyı takside keyif diye sunarsan gülmezler adama, somurturlar!.. ne Ata Demirer ağır basar, ne de senin kullanışlı ürünlerin… Çünkü tüketici mantıklı düşünmek ister. Alacağı ürünün pahalı olacağını bilir ve her takside olmasına katlanmak istemez. Bunun olmayacağını bilse de, senin taksiye zorla sıkıştırdığın yüksek teknolojini almaz… gider yabancı markalardan seçim yapar.
Parasını harcıyan tüketiciye ulaşamıyorsan, en azından bu teknolojiyi kendi arabasına sokamayacak taksi şöförlerine komiklik yapmamalısın.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder