20 Mayıs 2008 Salı

Kurumsal İmaj Oluşumu ve Etkili Faktörler

Kurumsal İmaj Oluşumu ve Etkili Faktörler

Ömer Bakan
Tablet Yayınları;
İstanbul, 2005, 14 x 20 cm., 200 sayfa


Günümüzde birey ve örgütlerin ilgi duyduğu konulardan birisi olan imajın pek çok türü bulunmaktadır. Bunların birisi olan kurumsal imaj, hem ticari kuruluşlar, hem de kar amacı gütmeyen örgütler açısından önem taşımaktadır. Kurum gerçeğine dayanarak tasarlanan ve uygun iletişim yöntemleri kullanılarak hedef kitlelere yansıtılan kurumsal imaj, kuruluşlara pek çok bakımdan avantaj sağlayabilmektedir. Ancak burada dikkat edilmesi gereken nokta, imajın mutlaka gerçeği yansıtması ve insanları kandırma aracına dönüştürülmemesidir.

Hiç yorum yok: