17 Mayıs 2008 Cumartesi

İyi İletişim = İyi Pazarlama

Melike Demirbaş Kaplan, Tunçdan Baltacıoğlu
MediaCat Kitapları;
İstanbul, 2007, 14 x 20 cm, 143 sayfa


üketicilerle iletişimi güçlendirmek için uygulanabilecek yöntemler neler?

İletişim, pazarlamanın neresinde duruyor?

Pazarlamanın ne kadarı iletişim?

Bu kitap bu ve benzeri soruların cevabını arıyor.

Ararken de, pazarlamayı geleneksel anlayışın biraz dışında konumlandırıyor. Pazarlamanın ne kadarının iletişim olduğundan çok, pazarlamanın aslında 'ne kadar' iletişim olduğunu ortaya koymaya çalışıyor. Pazarlama uygulamalarının her aşamasında, tüketiciye 'ne kadar' çok mesaj verdiğimizi, onunla 'ne kadar' çok iletişime geçtiğimizi anlatıyor. Kısacası, iyi iletişimin aslında iyi pazarlamaya denk olduğunun altını çiziyor.

Bu kitap, pazarlama ve iletişim ile ilgilenen herkesin anlayabileceği bir dil ve mümkün olduğunca çok örnek içermektedir. Bu anlamda, konuyla iç içe olsun ya da olmasın, pazarlamanın içinde yaşamakta olan herkese hitap ediyor.

Hiç yorum yok: