Ben Shields, Irving Rein, Philip Kotler; Çeviren: Aytül Özer MediaCat Kitapları; İstanbul, 2007, 1. baskı, 15 x 22 cm, 408 sayfa, Türkçe |
Spor, tıpkı diğer endüstriler gibi, segmentlere ayrılır ve rekabetçi bir pazar alanında markasını oluşturur. Bir spor markasının varlığını sürdürebilmesi için sahada kazanmaktan çok taraftarla bağlantısını güçlendirmesi gereklidir. İşte Taraftar İşte Pazarlama rekabetçi spor endüstrisinde taraftara odaklanmakta ve taraftarları elde tutmaya yönelik birçok soruya yanıt vermekte. Spor endüstrisindeki takımlar, ligler, sporcular ve sportif olaylara ilişkin düşüncelerin yeniden oluşturulması gerektiği fikriyle kaleme alınan kitap, spor ürünleri için yeni bir marka oluşturmak üzere taraftar kitlesini elde tutmak ve onların sayılarını artırmak amacıyla bir eylem planı önermektedir.
(Tanıtım Yazısından)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder