9 Haziran 2008 Pazartesi

Toplumsal Değişme ve Reklam Reklamda Başarılı Olmanın Yöntem ve Stratejileri

Toplumsal Değişme ve Reklam Reklamda Başarılı Olmanın Yöntem ve Stratejileri

Süleyman Karaçor; Önsöz: Orhan Gökçe
Selçuk Üniversitesi Yayınları;
Konya, 2000, 14 x 20 cm., 204 sayfa

Yirmibirinci yüzyılın hem bireysel hem de toplumsal düşünce biçimlerimizi köklü bir şekilde değiştireceği ve sosyal, toplumsal değişikliklere sahne olacağı konusunda yaygın bir görüş birliği bulunuyor. Günümüzde iktisadi, siyasi ve kültürel sınırları olan ulus devletler dünyasından bu sınırların giderek fululaştığı küreselleşmiş bir dünyaya, sanayi toplumundan bilgi toplumuna, bilime, ahlaka ve estetiğe modernist bir yaklaşıma geçme çalışmaları yoğunlaşmıştır. Yaşanmakta olan bu değişim toplumsal yapıyı ve yaşamı derinden etkilemekte, bunun doğal bir sonucu olarak yeni değer yargıları oluşmaktadır. (Önsöz'den)

Hiç yorum yok: