9 Haziran 2008 Pazartesi

Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklam Veren İlişkileri

Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklam Veren İlişkileri

Ayşen Temel Eğinli, Işıl Karpat Aktuğlu, Sema Misci
Nobel Yayın Dağıtım;
Ankara, 2007, 204 sayfa

Rekabette sınırların kalktığı günümüz koşullarında faaliyet gösteren ve süreklilik sağlamak isteyen işletmelerin en önemli rekabet araçlarından birisi reklamlar..Reklamların hedef kitleye ulaşmasında planlama, üretim ve satın alma aşamalarında müşterinin en önemli yardımcısı reklam ajansları..İşletmelerin başarılı olması, kar elde etmesi, itibar kazanması için ürün ve hizmetlerinin öncelikle fark edilmesi, bilinmesi, tanınması ve tercih edilir olması gerekli...

İşte yarattıkları reklâmlar ile müşterilerinin hep bir adım öteye taşımak için çalışan reklâm ajansları hakkında bilmek istediğiniz her şey bu kitapta yer alıyor. Reklâm, halkla ilişkiler, pazarlama alanında çalışanların, öğrencilerin ve bu konulara ilgi duyan herkesin işin mutfağında neler oluyor sorunun cevabını alacağı bir kitap...

Hiç yorum yok: