5 Haziran 2008 Perşembe

Sponsorluğun Temelleri

Sponsorluğun Temelleri

Aydemir Okay
Der Yayınları;
İstanbul, 2005, 16 x 24 cm, 275 sayfa


Genel olarak spor, kültür-sanat, çevre ve sosyal alanlarda ihtiyaç duyan kişi, grup ya da organizasyonlara yapılan herhangi bir katkıdan hiçbir karşılık beklemeksizin, sadece hayırseverlik amacıyla yapılmış olan yardımların hala günümüzde yanlış bir biçimde sponsorluk olarak adlandırıldığı görülmektedir. Bir faaliyet veya katkının sponsorluk olup olmadığı değerlendirmek için yapılan katkıların amaçlarına ve hedeflerine bakmak gerekmektedir. Bir bireye, kuruluşa veya organizasyona yapılan mali, malzeme, teçhizat, personel gibi yardımlar bazen sponsorluk olmadığı halde, yanlış bir biçimde sponsorluk olarak adlandırılmaktadır. Sponsorluk konusnudaki fikirleri netleştirmek için bu kavramın ne anlama geldiğini yakından incelemek gerekmektedir.

Hiç yorum yok: