20 Haziran 2008 Cuma

RINSO; FERAHLIĞI YAŞA


RINSO; FERAHLIĞI YAŞA

27 Şubat-11 Mart tarihleri arasında, Rinso, İstanbul Clear Channel durak ve raketlerinde ferahlık rüzgarları estirdi. Rinso, kampanya çerçevesinde İstanbul’da 600 adetlik durak ve raket kullanımı ve 50 noktada 3D uygulaması yaptı.

”RINSO.FERAHLIĞI YAŞA” sloganı doğrultusunda, tüketicilerin ferahlığı 3 boyutlu hissetmesi hedeflendi. Başarılı kreatif çalışma ve mecra uygulaması ile mesaj güçlendirildi.

3D raket uygulamasında, ferahlığı çağrıştırmak üzere, 3 boyutlu Rinso baloncuğu içinde 2 kg.’lik gerçek bir ürün paketi sergilendi. Mavi ve yeşil renklerin hakim olduğu 3D durak uygulaması ise, buzlu dağların ferahlığını yansıtıyordu.

Kampanya Künyesi:

Reklamveren : UNILEVER
Ürün : RINSO
Reklamveren Yetkilisi: Çiğdem Yıldız, Yasemin Çetingöz
Kreatif Ajans : LOWE
Yaratıcı Stratejist : Cem Solak, Bengü Cimendağ
Yaratıcı Grup : Deniz Mukan, Tuba Şamli, Derya Diblen, İlkay Aydoğan, Mecnun Öztürk
Müşteri İlişkileri Grubu : Gülcem Bayer Deniz, Gonca Alper Ağır, Güneş Cansever
Ajans Prodüktörü : Reklamedya – Jale Kaya, Cem Demirel
Medya Planlama : MINDSHARE - Bala Atahan, Ercüment saraçlar, Melis Tarhan
Kullanılan Mecralar : CLEAR CHANNEL 600 adetlik durak ve raket networkü
Kampanya Dönemi : 27 Şubat – 11 Mart 08
Yer : İstanbul

Hiç yorum yok: