4 Haziran 2008 Çarşamba

Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz

Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz

Sait Aytemur
MediaCat Kitapları;


Ülkemizde reklamcılık, üzerinde en çok konuşulan konular arasındadır.7'den 77'ye herkes reklamlarla bir şekilde ilgileniyor. Çocuklar reklam cıngıllarını ezberliyorlar. Yetişkin insanlar bile reklamlarda duydukları esprileri günlük yaşamlarında tekrarlıyorlar. reklamlar siyasetçilere, gazetecilere, karikatüristlere malzeme oluşturuyor. Hatta televizyon yayınına geçtiği ilk yıllarda reklamları izlemekten özel bir keyif alanların olduğu bile söyleniyordu. Ben bu kitap yayınlanırken hayatımın yaklaşık 15 yılını reklam sektöründe geçirmiş olacağım. Doğrusu hayatımın önemli bir bölümünü -pek çok gecesi de dahil olmak üzere- böyle geçireceğim hiç aklıma gelmemişti. (Arka Kapak)

Hiç yorum yok: