4 Haziran 2008 Çarşamba

Reklamcılık Temel Kavramlar

Reklamcılık Temel Kavramlar

Muazzez Babacan
Detay Yayıncılık (Ankara);
Ankara, 2005, 14 x 21 cm, 272 sayfa


Bu kitap, reklama bilimsel olarak ilgi duyan, temel kavramlarını öğrenmek isteyen ve pazarlama yaklaşımıyla bakmayı tercih eden okuyucular için hazırlandı. Her bölümün sonunda verilen çalışma ve tartışma sorularının amacı, bu alanda eğitim alan öğrencileri konuya daha yakın ve ilgili hale getirmek, tartışmalara katılmalarını sağlamaktır. Ayrıca bölüm sonlarında yer alan okuma parçaları ayrıntılar ve zenginleşme adına bir fırsat.

İçerik:

1. Bölüm: Reklam Kavramı

2. Bölüm: Bir Pazarlama Bileşeni Olarak Reklam

3. Bölüm: Reklamveren Ve Reklam Ajansı Açısından Reklam Kararları

4. Bölüm: Reklam Ajanslari

5. Bölüm: Reklam Uygulamalari: Kampanyalar

6. Bölüm: Reklam Ortamları

7. Bölüm: Reklam Etkinliğinin Değerlendirmesi

8. Bölüm: Reklamcılık Sektörü

9. Bölüm: Reklam Etiği

Ekler:

1. Uluslararası Ticaret Odası Reklam Uygulama Esasları

2. Ticari Reklam ve İlânlara İlişkin İlkeler ve Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik

3.3984 Sayılı Radyo ve Televizyonların Kuruluş ve Yayınları Hakkında Kanun

4. Alkollü İçki Reklamlarında Uyulması Gereken İlkeler Hakkında Tebliğ

(Tanıtım Yazısı'ndan)

Hiç yorum yok: