4 Haziran 2008 Çarşamba

Reklamcılık Seti 3 Kitap

Reklamcılık Seti 3 Kitap


MediaCat Kitapları;
Ankara, 2006, Türkçe, Karton Kapak.
ISBN No: 9756347007


· İkinci Mevkide Yolculuk

'Pazarlama ve iletişim aleminin her yönünü başarıyla gezdiren bir rehber, Haberdar eden, duyarlılığa davet eden, üslubuyla mest eden...'

Ali Reis (Marka Stratejisti)

· Reklamcı

Hat hudut tanımayan 'gerçek bir yaratıcı' olmayı, yani kaleminden damlayan kelimelerin olduğu gibi mecraya akmasını ister, ancak işinin doğası ve içinde bulunduğu bünye buna müsaade etmez. O, tüm belirlenmişliklerden kaçıp kurtulmak ister, oysa bu bünyenin ayakları yere basmalıdır. Bu yüzden hiçbir zaman gerçek yüzüyle sahneye çıkamaz reklamcı.

· Gerçek Yalanlar Reklamcılık

Dünya reklamcılığının büyük isimlerinden biri olan Jon Steel, bu kitabında çok basit gibi görünen bir soruya cevap arıyor: Reklam ve pazarlama etkinliklerine tüketicinin bakış açısını nasıl katabiliriz? Uzun süreli ve sağlam bir marka ilişkisi yaratabilmenin tüketiciyi anlamakta başlayacağını öne süren Steel, anlama sürecini teorik ve pratik yanlarıyla derinlemesine analiz ediyor. Araştırmanın ve yaratıcılığın gerçerli kurallarını sorguluyor, yenilerini öneriyor.

Hiç yorum yok: