4 Haziran 2008 Çarşamba

Reklam Söyleşileri

Reklam Söyleşileri

Editör: Ayşe Kalay
Beta Yayınları;
İstanbul, 2006, 14 x 20 cm, 154 sayfa


...... Genelde Türkiye’de reklamın ve reklamcılık sektörünün yaratıcı kişilerin görüşleri alınarak ortaya konabilmesi amacıyla bu çalışma gerçekleştirildi. Reklam alanında eğitim veren İletişim Fakültelerindeki öğrencilerin yararlanabilecekleri bir kaynak oluşturulması da bir diğer amaçtı. Öncelikle, reklam derslerinde öğrencilerin görsel olarak izleyebilecekleri röportajlar gerçekleştirildi, daha sonra bu röportajlardaki bilgilerin daha geniş kitlelere de ulaştırılması amacıyla kitap haline getirilmesi düşüncesi hayata geçirildi. Projenin bu ilk bölümünde, daha önceki yıllarda başarılı reklam kampanyaları gerçekleştirmiş ve günümüzde de reklamcılığa devam eden ustaların yanında, genç reklamcılarla yapılan söyleşilere de yer verilmiştir.

Hiç yorum yok: