4 Haziran 2008 Çarşamba

Reklam Halkla İlişkiler ve Ötesi

Reklam Halkla İlişkiler ve Ötesi

Derleme
MediaCat Kitapları;
Ankara, 1999, 13.5 x 19.5 cm., 127 sayfa

Markaların, temsil ettikleri ürünlerden daha kıymetli olduğu bir çağda yaşıyoruz. Büyük küçük tüm işletmelerin varlıklarını sürdürebilmeleri her şeyden çok pazarlama iletişimi becerilerine bağlı... Reklam, Halkla İlişkiler ve Ötesi, pazarlama iletişimi becerilerini geliştirmek, bu alanın temel kavram ve yaklaşımarını daha derinden ve anlayarak öğrenmek isteyenler için gerçek bi başucu kitabı. Kitap, pazarlama iletişimi hemen tüm boyutlarıyla ele alan, ancak birilkte okunduğunda genel bir resim sunan yazılardan oluşuyor. Pazarlama iletişimini meslek edinmiş ya da henüz öğrenmekte olanlar ve masanın öbür ucunda oturanlar için... (Arka Kapak)

Hiç yorum yok: